Wil je beter gebruik maken van jouw software, maar mist jouw organisatie de kennis of capaciteit om vragen hierover snel op te lossen? Dan kun je wel wat IT-ondersteuning gebruiken. Ons hands-on supportteam is misschien wel de oplossing! Zij staat namelijk voor je klaar met kennis, oplossingen, advies en hulp.
Een pragmatische club met concreet inhoudelijke kennis.
Echte kennishebbers wat betreft de software. Ze weten hoe de markt in elkaar zit en kennen de afvalverwerkingsindustrie.
Het team van Clever heeft kennis van zaken. Ze begrijpen echt waar het over gaat en ze kunnen de situatie goed inschatten.
Professioneel, meedenkend en vernieuwend.
Clever heeft een goede feeling met de branche en durft dingen te zeggen.
Wat is Clever Support?
Clever Support betekent zonder zorgen de dag in gaan. Je weet zeker dat de software draait zoals het hoort én dat je de benodigde deskundigheid met ons in huis hebt. Zie onze supportafdeling als de schakel tussen jouw organisatie en de ontwikkelaars van de software waar je mee werkt. We ondersteunen je met vragen over functionaliteiten, ontwikkelingsvraagstukken en helpen je als ‘het niet werkt’, ‘het niet doet’ of ‘het niet lukt’. Een aantal redenen om te kiezen voor onze supportdienst:
- Wanneer je (nog) niet precies de ins en de outs van het softwarepakket weet, is het handig als iemand bereikbaar is op de achtergrond.
- Mis je een collega, is er te weinig capaciteit? Met ons supportteam onder de sneltoets, helpen we je uit de brand met allerlei vragen.
- Je komt erachter dat je een functionaliteit nodig hebt, die nog niet bij je ingebouwd is. Met onze kennis en als schakel tussen jou en de developers, weten we snel wat je nodig hebt en leggen we dit neer bij de ontwikkelaars.
Wat nog meer?
Je bent eruit: je wilt optimaler gebruik maken van de software die je in huis hebt en je wilt beter op de hoogte zijn van de mogelijkheden die jouw software te bieden heeft. Ons supportteam is daar bij uitstek geschikt voor! We bespreken hoeveel uur per week je ons ter beschikking wilt hebben. Je kunt ons op afstand om hulp vragen via de telefoon, per e-mail of via ons ticketsysteem. Wij pakken jouw vraag op en zorgen voor heldere communicatie over onze aanpak en de oplossing. We evalueren regelmatig hoe de samenwerking verloopt. Zo zorgen we ervoor dat onze kennis en inzet blijft aansluiten op jouw vraag. De periode van support stemmen we af op jouw wensen.
Meer weten over de mogelijkheden van support voor jouw bedrijf?
Wil je de software goed voor elkaar hebben, zodat het jouw bedrijfsprocessen optimaal ondersteunt? Wil jij meer ondersteuning van je software en gebruik maken van ons supportteam? Wij steken graag de handen voor je uit de mouwen. Neem gerust contact met ons op.